2015. április 15., szerda

Sleek Matte Me szájfény


A PinkPandáról ( http://www.pinkpanda.hu/ ) ismét sikerült beszereznem két csodás matt szájfényt. Rögtön felkeltették az érdeklődésemet, amikor először megláttam őket. Matt és szájfény? Pontosan!
Nem is szeretném sokáig húzni bemutatásukat, inkább jöjjenek a mindent eláruló képek :)
A rúzsokról készült közeli képeket a következő, remek bloggertől szereztem:
sajnos nekem nem sikerültek túl jól ezek a képek... :/ 




Nekem a legalsó két képen látható színekben van meg:
  • Brink Pink
  • Fandango Purple

A Fandango Purple színnel készítettem is rögtön nektek egy próba sminket, hogy megnézhessétek "bevetés" közben :)) remélem tetszik:









Véleményem a matt szájfényről:

Sajnos ez a matt hatású szájfény abszolút nem kompatibilis az én számmal, a már sokszor említett okok miatt (nattyon száraz a szám)... Amint felkenem és elkezd megszáradni, olyan mintha elkezdené még az ajkaimból is elvonni a vizet :S A képek elkészítése után már kezdett magától is lejönni, ezért én gyorsan le is szedtem. Nagyon sajnálom, mert amúgy meg egy nagyon jól sikerült termékről van szó!
Ne ijedjetek meg, ha nem vagytok extrém esetek, akkor nyugodtan szerezzétek be mert gyönyörű a fedése, a színe is remek. Utánaolvastam jó pár számomra "hiteles" helyen (pl. a fent említett hölgyeménynél) és nekik bevált. Pár órás bevásárláshoz vagy dumcsihoz a csajokkal tökéletes választás!


Gyertyafényes szép estét!
Puffog és üdv.!




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése