2015. július 2., csütörtök

Drogériás nude rúzs körkép

Gondoltam csinálok egy saját nude rúzs körképet, de csak drogériás termékekkel. Kicsit részletezem mik a tapasztalataim ezekről:



Essence - Cool nude és Essence - Come naturally: amikor ezeket beharangozták és mindenki odáig volt értük, gondoltam én is kipróbálom, ezért vettem is kettőt magamnak. A felső képből nekem az utolsó kettő van meg és hát, hogy is mondjam, ahogy a képen is látszódik, elég érdekesen festenek a számon. A Cool nude árnyalat még viszonylag viselhető, ám a Come Naturally konkrétan úgy áll rajtam, mint egy kihűlt vizihullán. :O
Ezeket egyszer felkentem, plusz még most egyszer a swatch érdekében és ennyi. Azt hiszem ezek tipikusan azok a termékek lesznek, amiket soha többet nem fogok használni, mert nem lehet egyszerűen. A többi árnyalatról nem tudok nyilatkozni, de ez amúgy is elvette a kedvemet a többi kipróbálásától. Ha ez nem lenne elég, akkor hozzáteszem, hogy abszolút nem is tartósak. Szóval teljes csalódás.

L'oreal - JLo's nude: ezt a rúzst nagyon szeretem, könnyed és tényleg nude finisht nyújt a számon, az egyetlen gondom vele, hogy ezt is elég gyakran kell újrakenni. Ennek ellenére azért inkább pozitív, mint negatív az élmény számomra.


Catrice - Be natural és Catrice - Better than nude: a Be natural árnyalat tipikusan azt a hatást nyújtja mint, amikor még régen menő volt lealapozni a szánkat és felkenni rákenni szájfényt vagy valamilyen másik nude árnyalatot. Nem rossz, nem rossz, mert azért az alapozós verziónál kulturáltabb sokkal, de én ezekért annyira nem vagyok oda. Volt már, hogy egy erősebb sminkhez felkentem, de a hétköznapokban nem viselném, pedig ezért szeretjük a nude árnyalatokat.... szerintem...
A Better than nude ennél viszont már sokkal jobb. Azt hiszem nekem ez vált be leginkább. Nagyon szép krémes az állaga felkenve és elég szépen pigmentált is, viszont az én szám színéhez pont illően, a megfelelő színt teszi rá, hogy természetesnek hasson. Szóval nekem ez a nyerő! :)
 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése