2015. szeptember 15., kedd

Freedom Makeup, MUR termék teszt

Freedom Makeup London:


Linkek:

http://www.freedommakeuplondon.com/
https://www.pinkpanda.hu/ 






Teszt:


Freedom Makeup Pro 12 szemhéjpúder paletta - Chasing Rainbows



Freedom Makeup Pro 12 szemhéjpúder paletta - Audacious 3
 

A kezemen - Audicous 3

Vélemény: 

Mindkét palettát 1890.- Ft-ért szereztem be a PinkPandáról és 1 nap alatt ki is szállították. A Chasing Rainbows palettához hasonlót már rég óta be szeretnék szerezni, tetszenek ezek az élénk színek, amikkel jól el lehet szórakozni, amikor az ember egy kicsit ki akar törni a jól megszokott nude árnyalatok bűvköréből. Nem vicces, ezek a nude színek olyanok mint a szirének... aki egyszer meglátja őket, nem szabadul! :D
Na kanyarodjunk vissza a palettához... Nagyon szép élénk színekből áll, amik felkenve sem vesztik el ezt a tulajdonságukat. Egy dologra jó odafigyelni, hogy az ecsettel óvatosan kell bánni, mert amikor beletapogatod a színbe, hajlamos lepotyogni, ha túl sokat szedsz fel egyszerre. Inkább próbáld meg a színeket szépen felépíteni és nem egyszerre kikanalazni az egyes színeket! 
A tartósságával meg vagyok elégedve, aláalapozva nekem nagyjából 6 órát volt fent és ennyi idő alatt semmi baja nem lett.
Az Audicous 3 paletta szépen csillogó és matt barna árnyalatokból áll, ami szinte minden nőnél alapkellék, szóval izgatott voltam, amikor megrendeltem. A színek nagyon szépek, ám felkenve már kicsit vesztenek az intenzitásukból, de nem vészes. Munkába is szoktam használni ezeket a színeket, bátran ajánlom is mindenkinek, hisz szuper egyszerű és alap színekről van szó, és nagyon szépen bírják a kiképzést. Kb. 8 órát volt fent rajtam tegnap és alig vesztett a színéből. Szóval eddig nagyon jól szerepelt nálam mindkét paletta! :)


MakeUp Revolution (MUR): 


MakeUp Revolution protection kontúr és korrektor paletta - MEDIUM


Tartalmaz 3 korrektort, 1 púdert, 1 kontúr színt, 1 pirosítót és egy highlightert

Vélemény: Őszintén szólva nagyon szeretem! Amit előre el szeretnék mondani, hogy ez a MEDIUM árnyalat nekem úgy jó, hogy nagyon le vagyok barnulva, szóval az árnyalat kiválasztásánál figyeljetek oda.
Ami nem igazán nyerte el ízlésemet az a pirosító. Én ennél kicsit halványabb, rózsaszínesebb árnyalatot szoktam választani, de ha óvatosan bánunk vele, meg lehet oldani....
A korrektorokat még nem igazán fedeztem fel, mert szeretem a kedvenceimet használni, de majd arról is írhatok, ha szeretnétek.

Nekem állandó résztvevője a táskám tartalmának, mert ha a nap folyamán fel kell frissítenem a sminkemet, ebben mindent megtalálok! 


Remélem tetszett ez a poszt!
Nyugodtan írjatok, kérdezzetek!

Puff! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése