2015. december 9., szerda

Catrice vs. Essence szájfény - TESZT

Sajnálom, hogy csak most jelentkezem, de szerencsére azért, mert az új honlapomon ügyködhetek szabadidőmben, amire felkerült egy wordpresses téma és már csak csinosítgatni kell, ami nem is olyan egyszerű! Nagyon szeretném, ha olyan lenne, amilyennek elképzeltem, de mindig felfedezek benne valami hibát és úgy próbálom megoldani, hogy fogalmam nincs, hogy működik ez a rendszer. Szóval hajam már nem sok van, de remélem azért egyszer azt fogom rá mondani, hogy indulhat a mandula!

A mai bejegyzésben két szájfényt fogok tesztelni, az egyik a
  1.  Catrice, Shine Appeal Fluid Lipstick - 030 Meet You At the Bar-bie árnyalata
  2.  Essence, Liquid lipstick - 03 Almost real árnyalata

Mindkettő hasonló csomagolásban van, átlátszó tégely a végén egy rúzsvégre emlékeztető bemélyedéssel. A Catrice fekete kupakot tett ezekre a szájfényekre, míg az Essence a benne rejlő színt próbálta meg visszaadni a kupakkal is.
Hasonló mindkét applikátor is, szépen követik a száj formáját, de több próbálkozás után azt tapasztaltam, hogy a Catrice-féle a jobb, sokkal mobilisabb, könnyebben hajlong jobbra-balra, így a formákat is jobban tudja követni, a másiknak feszesebb a tartása.


Próbáltam egy rózsaszínt és egy barnás nude árnyalatot választani, ami sikerült is szerencsére, mert ezek azok a színek, amiket annak ellenére is tudok hordani, hogy nem szeretem a szájfényeket (ezt majd egyszer kifejtem, ha szeretnétek).

A Catrice rózsaszín szájfényét könnyebb felvinni, egyenletesen eloszlik, ám nagyon halovány a pigmentáltsága, épp, hogy egy kicsi rózsaszín beütése van, aminél én többre számítottam az átlátszó csomagoláson látható szín miatt. 









Az Essence ebben egy kicsit jobb, mert hiába nehezebb a felvitele és eloszlatása, jobban visszaadja azt a színt, amit a csomagolása alapján várunk tőle. 











Szerencsére mindkettőről elmondható,  hogy nem hagynak ragacsos érzést az ajkunkon, az Essence-es szájfény szinte olyan, mint egy hidratáló rúzs, a Catrice-es pedig, mintha az ajkaid jégen csúszkálnának, csíkozódás nélkül!


Természetesen az íz&illat elemzése se maradhat ki:
A Catrice szájfénynek nincs semmilyen íze, viszont kellemes, visszafogott illata van. Az Essence szájfénytől viszont biztos híztam vagy 2 kg-t, olyan íze van mintha cukorkákat nyalogatnál, illata viszont nuku. 

Összességében, még mindig nem vagyok meggyőzve arról, hogy miért is jó önmagában a szájfény, de ha a saját negatív hozzáállásomat félreteszem, akkor engem a Catrice halvány pigmentáltsága jobban zavar, mint az Essence-es termék nehezebb kezelhetősége, ezért én ezt választanám!

Ennyi lett volna a mai poszt, remélem hasznos volt és tetszett! :)
Puff Krumplik!

2 megjegyzés:

  1. Ezt az Essence szájfényt mindig megnézegetem, de sosem mertem még elhozni, mert én sem szeretem a szájfényeket. Mindig az jut róluk eszembe, hogy beleragad a hajam. :D Viszont a képeiden annyira szép, hogy muszáj elhoznom, hogyha jóóóól leértékelik, hátha jól működik nude rúzzsal vagy szájcerkával. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez az egyik oka annak, hogy nem szeretem őket! Ma pont fodrásznál voltam és ez a szájfény volt rajtam... hát végig szenvedtem :D Oda lehet még annyi értelme sincs feltenni, már ezt is tudom.
      Rúzs fölé már több értelmét látom én is! :) Szerencsére nem is drága!

      Törlés